V.29

Hej 😊
 
TÀnkte berÀtta lite om förra veckan och ge er en liten bildbomb.
 
Förra veckan spenderades mestadels ute. Vi fiskade vid sjön, plockade blÄbÀr, Äkte ivög med husvagnen till vÀstervik ihop med nÄgra vÀnner. En riktigt, riktigt bra vecka för alla inblandade...tror jag. 
SjÀlvklart Àr det lite jobbigt och intensivt att Äka ivÀg allihopa och leva i en liten husvagn. Men kidsen Àlskar det. 
 
Lite blÄbÀr hittade dom men mest omogna lingon.
 
 
Felix önskade sig ett kastspö nÀr han fylde Är och han grejar det galant.
 
Min stora, lilla kille 😍.
Fanny Ă€r som sin mamma...frusen 😂.
 
NĂ€stan hela familjen Andersson/Heden.
 
Sen bar det av pÄ husvagnssemester.
ÄLSKAR vĂ„r bil. Inte kĂ€mpigt att dra husvagn med denna inte. Och alla Ă„ker kungligt...
😁 gott om plats mellan alla barn 👍.
 
Hur blev du sĂ„ stor!?! Stoppa tiden, jag hinner inte med...! 💜
 
 Vi fick platser ganska nÀra vattnet. Perfekt nÀr man bara vill ner och fiska en liten stund.
HÀr hÄller jag i ena fisken som mio fick upp. Han vÀgrade sjÀlv att röra den. SnÀlla som vi Àr sÄ fick den simma vidare.
 
Det hĂ€r med att fiska med massa barn....ja ni förstĂ„r nog hur menlöst det egentligen Ă€r för mig att bĂ€ra med mig ett eget kastspö 😂. ÄNDÅ envisas jag med att ta med det. Har jag tur hinner jag kast ut nĂ„n gĂ„ng eller 2 mellan att barnen behöver hjĂ€lp. 
Hungrig, törstig, kissnödig,  metet Ă€r borta....bottennapp...ja listan kan göras hur lĂ„ng som helst 🙄. Men nĂ„n gĂ„ng ska dom nog bli stora nog att klara trĂ€ pĂ„ en mask pĂ„ kroken sjĂ€lva.
 
Saga har inte sÀrskilt mycket tÄlamod för att fiska, men gillar ÀndÄ att vara med.
 
Ingen fiskelycka för dessa 2.
 
VĂ€nnerna som var med oss 💜. Tack för en hĂ€rlig semester!
 
 SÄdanna hÀr smÄ fiska fick vi massor. Inte en aning om vad det Àr för sort.
 
Vi spelade minigolf. Tog över 2h att spela 10hÄl sÄ vi gav upp kl 22.00. Banan var 18hÄl. Det hade vÀl tagit oss halva natten att spela klart.
 
Denna lilla fröken var alldeles för trött för golf. Hon trivdes mycket bÀttre under filten.
 
 
VĂ€dret var magiskt. Önskar vi kunde ha +27 alltid.
 
💞
💞
 
Lite mer fiske blev det.
Vi spenderade Àven mycket tid pÄ stranden. Ungarna lekte i sanden/badade och vi götta oss i solstolen.
Det var vÄr v.29. Tusen tack till lina m familj som Äkte dit med oss. Barnen har Àlskat att  leka ihop.
 
Och mega stort tack till dig mamma som bodde hÀr. Skötte om vÄra djur OCH samtidigt grejade sÄ fint hÀr hemma. Det var underbart att komma hem till detta.
 
Borta bra men  hemma Àr ÀndÄ bÀst. Och jag har saknat mitt gym. Underbart att gÄ dit igÄr. Ensam som vanligt. 4
 
Denna veckan skall jag jobba. Det var lite tröttsamt att kliva upp idag men otroligt hÀrligt att trÀffa arbetskamraterna.  Uppskattar verkligen dem. Givetvis trÀnkngsvÀrk sem gÄrdagen och trött efter jobbet sÄ blev en lugn kvÀll.
NÀr jag kom hem blev det till att klippa grÀset igen. Det vÀxer otroligt fort. Mamma klippte allt i lördags, ÀndÄ var det jÀttelÄngt. 
 
Nu skall jag ta en titt pÄ insidan av ögonlocken....god natt!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0