Woop woop redan onsdag ✌😎

Har precis kommit hem. Burit in matvarorna och nattar nu felix.
 
Har jobbat som vanligt idag. Börjar bli riktigt mycket att göra pÄ jobbet igen. Befolkningen har fÄtt köplust igen. Framförallt verkar det som att halva VÀstsverige ska byta ut sin grill. Lika dant varje vÄr nÀr grillarna börjar komma in. FullstÀndig hysteri. Blir det bara varmt snart, sÄ ska "alla" ha en partycooler och aircondition oxÄ.
 
Blir extra bra vardagsmotion pÄ jobbet nu med andra ord. Ett helt styrkepass varenda dag.
Jag har haft problem med nacken sen i helgen men idag kÀndes den riktigt dÄlig. Har haft ett vÀrkplÄster hela dan, halsduk för att hÄlla vÀrmen och en hel del antiinflammatoriska medel. KÀndes nÄgot bÀttre men haft rejÀlt ont ÀndÄ.
 
Efter jobbet trÀnade jag crossfit. Började med att ta det lugnt och verkligen mjuka upp nacken. Men idag stod min Àlskingsövning pÄ schemat..marklyft! 
Magiskt underbar övning. Och med tanke pÄ att det bara Àr en drag övning och inga  pressar sÄ gick det över förvÀntan.  PÄ styrkan skulle man börja pÄ en lÀtt vikt och sedan bygga upp till sitt max, under 15 minuter.
Jag började pĂ„ 25kg och mitt max för dagen blev 93kg đŸ’ȘđŸ€©. Efter det gjorde vi ett inte lika magiskt konditionspass. Herre jösses vad mjölksyran sprutade. Dom sista minuterna gjorde jag pĂ„ rent pannben.
 
Nu ska jag Àta nÄgot, duscha och sova. Bye!



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0