Min helg

God kväll, hur har ni det? Själv har jag haft en bra helg men den gick fort.

I fredags var vi hemma. Jag har ju knappt sett till min sambo alls. Vi fick ju hem virke till garaget häromdagen, så där hittar man honom 😁. Han har redan satt syllen och reglat lite mer än 2 sidor. 

Lördagens bravader har varit planerade sedan länge. Började med att jag och Johanna gick till pitchers och åt en magisk god köttbit. Efter några timmar gick vi vidare till balthazar och satte oss i baren. Trevligt, gott och roligt. Sedan han vi med en runda på grevens oxå innan vi tog oss till Åhaga. 
Där var det fest resten av kvällen. 

Idag har jag hälsat på min underbara vän Johan. Han och carita har precis flyttat in i en herrgård från 1840. Stort, fint och magiskt. Ska bli så kul att få se hur dom utvecklar och förvaltar denna kulturskatt.
 Så från å med nu kommer jag alltid titulera min bästa vän….greve Fransson 😂.

För några veckor sedan köpte jag en hängande hylla att ha över köksön. Vi har länge letat en lampa att ha där men vi har inte kunnat enas. Så nu tröttnade jag å köpte som sagt en hylla istället. Jag tycker det blev väldigt fint. Ger ett ombonat intryck.
(null)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0