Tacksam 💕

(null)

Tack alla som grattade mig igĂ„r pĂ„ min födelsedag 💕.

Firade kvĂ€llen med familjen. Mysigt och uppskattat. BĂ€sta lyckan Ă€r att fĂ„ se glĂ€djen i mina kids ögon nĂ€r dom stolt skall fĂ„ ge mig presenter.
Saga stod redo, hoppandes i dörröppningen nĂ€r jag klev ur bilen. I ena handen hade hon blommor och i andra handen en present som hon fĂ„tt vĂ€lja med pappa. Och inne satt alla de andra fĂ€rdiga med tĂ„rta och fika
eller tja kexen var redan slut 😂 jag var tydlig för lĂ„ngsam hem. Men tĂ„rtan var ju kvar i allafall. underbara ungar ✹



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0