Gårdagen i bilder

Igår var ytterligare en härlig dag med återhämtning. Jag försöker verkligen ta det lugnt på helgerna nu, för vi skall strax börja bygga garaget. Då kommer det bli full fart här hemma igen 😊.

(null)

Såhär ser den stigen ut som jag trodde att jag skulle gå i lördags. Jag gick det åt andra hållet igår och jag kan verkligen inte alls förstå hur jag kunde gå så kopiöst fel i lördags. 
(null)
Felix var lite uppfinningsrik. Att hålla i mobilen när man kollar är ju spååå jobbigt. Och att sätta tillbaka nackkudden var tydligen minst lika jobbigt det 😉.
På kvällen åkte jag och Jimmy en stund till gymmet. Mysigt att kunna åka iväg båda två ihop. Och inte behövde vi trängas.
(null)
Det känns verkligen i kroppen idag, att den fick röra sig igår. 
Vanja
2022-03-29 @ 10:00:04

Vad jag har längtat efter att få läsa din blogg igen! Kram Vanja

Svar: Ååå vad glad jag blir att du uppskattar det 😊
Ingela Heden




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0