Nyaste tillskottet 💕

Minns ju knappt om jag visat honom tidigare men det hÀr Àr vÄr nyaste familjemedlem
Bamse!
(null)

Trodde aldrig jag skulle skaffa en sĂ„n hĂ€r liten sak, men vad praktiskt det Ă€r med liten hund. Inget svĂ„rt att fĂ„ upp honom i lastbilen heller. Han Ă„ker nĂ€mligen med husse varenda dag dĂ„ han jobbar. Ett gulligt par dom dĂ€r tvĂ„, hulken Ă„ bamse 😅. 

Just nu sitter jag inne och fryser. Men vilken skön dag det har varit. Jag trotsade mina knÀn och tog mig en timmes promenad med bamse i skogen. Magiskt!!
(null)

Jag var sÄ "inne" i musiken att huxflux sÄg det ut sÄhÀr
(null)

(null)

sĂ„ sĂ„g det inte ut nĂ€r jag gick hĂ€r sist. Jag lyckades gĂ„ vilse, eller lyckades ta en liten omvĂ€g. Beror pĂ„ hur man vĂ€ljer att se pĂ„ det. 

Blev en bra promenad vilket fall och nÀr jag. Kom hem sÄg det ut sÄ
(null)

Inget vĂ€der att klaga pĂ„ i allafall. Efter promenaden fick jag sitta i solen pĂ„ altanen med knĂ€na i höglĂ€ge
 bortser man frĂ„n vĂ€rken sĂ„ var Ă€ven det rĂ€tt gött 😉.

I övrigt har det ju varit full fart pĂ„ barnen hĂ€r hemma som vanligt. NĂ„gra av barnen har lekt med kompisar hĂ€r. 
Mio har sjĂ€lvklart inte samma syn pĂ„ att ta det lugnt som vi har. Han ska hĂ„lla axeln stilla
men honom hittade jag ett par gĂ„nger hoppandes pĂ„ studsmattan, sparkande en fotboll samtidigt. 

Hur har eran lördag varit?



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0