Vilken fantastisk dag jag haft đŸ€©

Hej
Som ni förstĂ„r av rubriken sĂ„ har jag haft en underbar dag. 
Jag startade morgonen med att besöka Textile Fashion Center ett event pĂ„ tema Digital Business BorĂ„s. 
Först startade det med lite mingel. TrÀffade pÄ lite kÀnda ansikten. NÄgra jag inte sett pÄ vÀldigt lÀnge och nÄgra bekanta ansikten frÄn jobbet. Mycket roligt, Àlskar det hÀr sÀttet att knyta kontakter.

TrĂ€ffade av en slump pĂ„ vĂ„ran första vd och grundare av NeonNet. VĂ€ldigt hĂ€rligt att byta nĂ„gra ord med honom. Har inte trĂ€ffat pĂ„ honom sedan han sĂ„lde företaget. 

Sedan hade vi hela anledning till att jag verkligen ville gÄ pÄ detta eventet.
(null)

Niklas Hedin, CEO pĂ„ Centiro förelĂ€ste om vikten av att arbeta med strategisk kompetensförsörjning och hĂ„llbart Ledarskap. Vikten för oss alla att arbeta kontinuerligt med kompetensförsörjning och vikten av vilket ledarskap man för. 
Jag tror verkligen pĂ„ att har man nöjda medarbetare genererar det nöjda kunder och nöjda kunder genererar vinst
. Är som sagt, helt övertygad om att allt börjar med medarbetarna, allas vĂ„ra kollegor 😊. PĂ„ sĂ„ sĂ€tt halkar man genast Ă€ven in pĂ„ omrĂ„det kompetensförsörjning 😉.
Jag skulle nog kunna prata om det hÀr hur lÀnge som helst.

Efter frukostminglet sĂ„ Ă„kte jag till jobbet. Vilken trevlig dag det har varit dĂ€r med idag. Glada och positiva medarbetare som gett mig massor av energi đŸ„°.

Det Ă€r verkligen dagar som dessa jag försöker minnas och se tillbaka pĂ„, nĂ€r det Ă€r extra tufft att vara ledare. För alla dagar Ă€r verkligen inte en dans pĂ„ rosor som ledare
 



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0