När det inte blev som tänkt, men blev bra ändå 🌟

Hej
Hur har ni det? Jag sitter just nu med Fanny och delar en charkbricka. Dom små barnen sover och Jimmy spelar paddel. Fanny kollar Robinson medans jag uppdaterar här.

I fredags var jag först på utbildning i Gbg. Sedan var vi ett gäng härliga vänner hemma hos Sandra. Hon bjöd på så mycket gott att äta och dricka. Hon är helt otrolig. Hon hade inte bara tänkt fullt ut på mig som är gluten utan även skaffat massa alkoholfria alternativ oxå 🤩. 
En lång dag/kväll full av härliga skratt! 

Sedan sov jag så himla dåligt. Felix å saga var hos mormor. Mio sov hos en kompis och Jimmy var på bilcross i Jönköping. Bara jag och Fanny kvar i huset. Jag har verkligen inte vant mig vid ett "tomt" hus. Vet ju att alla andra hade det jättebra, känns ändå konstigt med ett hus fullt av tomma sängar.

På lördagen hade jag fullt upp på förmiddagen. Skulle visa bilen för några spekulanter. Dom köpte ej bilen tyvärr.
När det var klart packade jag in lite kläderna i bilen och åkte till mamma för att hämta dom små barnen. 
Tog en kaffe, in med barnen i bilen och full fart mot husvagnen i Varberg. Kom till Horred ungefär, sen blev Felix åksjuk och jag kom på att jag hade glömt husvagnsnyckeln hemma!  
Stående där och då, på en rastplats i Horred, med en spyende felix och glömd nyckel så gick luften ur mig totalt. 
En riktigt jävla skit dag lätt sagt. 😂 Funderade en stund på vad jag skulle göra. Övervägde att helt enkelt fortsätta ner till husvagnen. Slå in en skruvmejsel i låset å öppna skiten. 
Barnen har längtat hela veckan och jag avskyr verkligen när man har lovat dem något och inte kan hålla det. 
Ringde dock jimmy å han övertygade mig om att åka hem nog är en bra idé. Så då skällde jag lite på den stackaren oxå. Heeelt ologiskt, jag vet. Men så blev det ändå. 
Både saga å felix blev ganska trötta båda två. Som ni ser så hade jag även glömt sätta i deras riktiga stolar i audin så det blev riktigt riktigt dåligt när dom somnade.
(null)

Väl hemma så åt vi glass, tittade film och hade fredagsmys. Blev inte som planerat men bra ändå 💕.
(null)

Idag har vi däremot haft en underbar dag. Ser ni himlen, magisk. Jag har ägnat en bra stund ute. Mestadels sittande på gräsklipparen eller altanen.
(null)
Solbrillor och bra musik i öronen, sen är det bara att köra omkring några timmar.
(null)

(null)

Pausade självklart för lite kaffe ett par gånger. 

Måste visa vår gulliga lilla minsting 😍 har ni sett sicken skönhet 🥰
(null)

Hur har eran helg varit?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, träning och allt därtill. Älskar att hålla mig aktiv och rastlösheten är alltid nära ✨

RSS 2.0