Vilken dag đŸ€©

Helt fantastiskt dag pĂ„ utbildningen idag. Vi skulle gĂ„ 200% utanför vĂ„r comfort zone och det kan jag verkligen garantera att vi gjorde 😂. Vi trĂ€nade pĂ„ att bli bra talar och bra lyssnare. 
SĂ„ otroligt roligt och jobbigt pĂ„ samma gĂ„ng. Jag var helt slut efterĂ„t. MEN Ă€n mer taggad pĂ„ ledarskap nu.

(null)

 TĂ€nkte att jag ska visa er lite av vad tanken Ă€r att vi skall lĂ€ra oss och vad vi trĂ€nar pĂ„ nu nĂ€r vi gĂ„r den hĂ€r utbildningen.
(null)
Jag har precis klippt Felix. Vi skall pĂ„ nellies konfirmation i morgon och Felix ville vara fin đŸ„° min Ă€lskade lille grabb💕.
En förebild 
(null)

Har ni sett sĂ„n glĂ€dje det finns i dom dĂ€r fina ögonen đŸ€©
(null)

Och sĂ„ hĂ€r blev det 👌



Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

This is my story

Roddar livet med fyra barn, jobb som arbetsledare, trĂ€ning och allt dĂ€rtill. Älskar att hĂ„lla mig aktiv och rastlösheten Ă€r alltid nĂ€ra ✹

RSS 2.0